The Dixie D'Amelio Show with Trippie Redd

21.10.2020
5 281 410 Näkymät

Hey guys! This week on the Early Late Show, Trippie Redd!
Website: www.dixiedamelio.com
Subscribe for more official content from Dixie:
fistream.info
Connect with me!
TikTok: www.tiktok.com/@dixiedamelio
Instagram: instagram.com/dixiedamelio
Twitter: twitter.com/dixiedamelio
Website: www.dixiedamelio.com
Connect with Trippie!
TikTok: www.tiktok.com/@trippieatplay
Instagram: instagram.com/trippieredd
We love our Tov chairs!
tovfurniture.com
Check out my merch: dixiedamelio.shop/
Have you heard my song Be Happy? ffm.to/be_happy
#dixiedamelio #trippieredd

Kommentteja
  • Thanks so much for watching!! Who should I have on next??

    Dixie D'AmelioDixie D'AmelioUukausi sitten
    • Lil durk

      common uncommoncommon uncommon8 päivää sitten
    • @yxng zuzi king

      Anthony DavisAnthony Davis8 päivää sitten
    • Start with your level don't try try to catch too big

      Aboi KeishingAboi Keishing8 päivää sitten
    • Oh...

      ii_Chris_bxbyyy •ii_Chris_bxbyyy •8 päivää sitten
    • @ii_Chris_bxbyyy • pop smoke died

      Lonelyforever10Lonelyforever108 päivää sitten
  • I'm actually starting to believe the Orlando Brown conspiracy stuff. Trippie is just something else.... I wonder about all these celebs...

    Awaken To LifeAwaken To Life2 tuntia sitten
  • Two transgendered illuminati actors. Prove me wrong.

    Awaken To LifeAwaken To Life3 tuntia sitten
  • I just watched you eat your own booger

    Eleah AragonEleah Aragon4 tuntia sitten
  • And the most unexpected collab award goes to...

    Kiya MKiya M5 tuntia sitten
  • TRIPPIE REDD: i like Minnesota there energy is crazy :Minnesotans we don’t get anyone as good as u no cap

    VIVIENNE WELSHVIVIENNE WELSH6 tuntia sitten
  • All these sisters have deep voices lol luckily they all fine so nobody will care

    stunts22stunts229 tuntia sitten
  • Trippie looks dead lmaoooo

    Brent blackBrent black11 tuntia sitten
  • Trippie made a way to keep it PG-13

    U I OU I O12 tuntia sitten
  • trippie look so bored thru this no cap

    SweetBark85SweetBark8513 tuntia sitten
  • I know that girl didn't just say who is trippie redd 🤦🏾‍♂️

    trilogy grimlaketrilogy grimlake16 tuntia sitten
    • she was joking

      slaughtercupidslaughtercupid8 tuntia sitten
  • I don't support you just here for him 😃

    trilogy grimlaketrilogy grimlake16 tuntia sitten
  • I hate you Dixie

    spicy Mayo gamesspicy Mayo games16 tuntia sitten
    • Hey Don't be mean 😡 We hate dixie 😁

      Brent blackBrent black11 tuntia sitten
  • Kinda wished Charlie didn't disturb the interview, alright it's her house but it's not her interview. I wanted to see a normal interview in a normal living room without a tiktok star who is a bit cringy disturbing. Literally clicked off, when she came back the second time.

    Abraham LincolnAbraham Lincoln18 tuntia sitten
  • is this revenge socks ?

    enkhtulga munkhdalaienkhtulga munkhdalai19 tuntia sitten
  • Of course Charlie has to come in lol lol lol

    LemonygamezLemonygamez19 tuntia sitten
  • I only came here for trippie and I think trippie was forced to come here

    Alex AgustinAlex Agustin22 tuntia sitten
  • Not Charli trying to act cool

    FF D1RTYFF D1RTY23 tuntia sitten
  • Am I the only one who saw that lipbite after trippie looked away, y’all really going to ignore that?

    Mr KevinMr KevinPäivä sitten
  • So Charlie ain’t know who trippie redd was wtf

    Void_retrd YaVoid_retrd YaPäivä sitten
  • She rocking the revenge socks LLJ

    Lil Pob 2Lil Pob 2Päivä sitten
  • I love trippie redd

    Raw_edits_queen MooreRaw_edits_queen MoorePäivä sitten
  • BIG MN LET'S GO TRIPPIE!!!

    NOT DURRNOT DURRPäivä sitten
  • 9:55 WHEN CHARLI RAN PAST IT WAS JUST SO FUNNY TO ME-

    julianna nordanjulianna nordanPäivä sitten
  • Honestly Trippie Red is the goat and he can sing very well love u Trippie

    BOT TOMATO8BOT TOMATO8Päivä sitten
  • Bruh imma minnesota boy

    Dane DamsonDane DamsonPäivä sitten
  • Him and lil Dirk go to the same salon...

    E BE BPäivä sitten
  • Idk why but...... why does it low key look like trippie redd blushing?.....

    Adreana MarmolejoAdreana MarmolejoPäivä sitten
  • No trippie no y must u go this low

    uzarname nameuzarname namePäivä sitten
  • Minnesota gang wya

    Carter AndersonCarter AndersonPäivä sitten
  • Trippie without a blunt😦 Must've been his worst minutes 😂😂

    Tadiwa GumbazTadiwa GumbazPäivä sitten
  • Not charli acting like she don't know trippie😂.She was just tryna act cool

    Tadiwa GumbazTadiwa GumbazPäivä sitten
  • I love playing strong!

    Casey AlvearCasey AlvearPäivä sitten
  • A trip can damage yourself

    Casey AlvearCasey AlvearPäivä sitten
  • Greta thunbergs cosplay of little Wayne is spot on

    Old Tin BoxOld Tin BoxPäivä sitten
  • Trippie even this is a new low for you

    Steamy___Steamy___Päivä sitten
  • This is one of the reasons that charli doesnt care about others

    Margis LTMargis LT2 päivää sitten
  • he said love scars and now I'm screaming the lyrics in my head

    ChanGChanG2 päivää sitten
  • polo g next time

    lowkey marc16lowkey marc162 päivää sitten
  • It's literally been my dream to meet trippie redd so lucky. 🖤✌🏽

    Bessie TynchBessie Tynch2 päivää sitten
  • hey dixie if your reading this I would love to see u and trip pies collab it would be awesome if you did one

    Amariah’s FilmsAmariah’s Films2 päivää sitten
  • Minnesota reppin💯💯

    Piggy RangerPiggy Ranger2 päivää sitten
  • He just tryna clap

    Carlos RosalesCarlos Rosales2 päivää sitten
  • Now he not claiming brim okay

    Big ChungassBig Chungass2 päivää sitten
  • Yk damm well that ain’t why his name Redd😂

    CristianJaseCristianJase2 päivää sitten
  • Dixie is SUPER BEAUTIFUL!!! 😍💯❤

    Ant JohnsonAnt Johnson2 päivää sitten
  • Mans is fire

    Cash Nasty FanCash Nasty Fan2 päivää sitten
  • 4:00 funniest part lol

    J MoonJ Moon2 päivää sitten
  • Bruh trippie how is you white bro look at them lips bro is you black or white I got black I got white what you want

    Derkryerye991Derkryerye9912 päivää sitten
  • How much did Dixie pay trippie this time😂

    CiipherCiipher2 päivää sitten
  • WEEEEEEEEEEAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAHAHAHAHAHHAHAHHSHSHSHAHAHAHAHAHAHHA

    stig_yt Xdstig_yt Xd2 päivää sitten
  • She's so confident talking and bringing him over likeee-

    I[ F t o m ]II[ F t o m ]I2 päivää sitten
  • I hate you

    李雪李雪2 päivää sitten
  • yeah my nigga trippie dont look like he wanna be there at all

    6godoom -6godoom -2 päivää sitten
  • this girl is buff as shit

    john wessonjohn wesson2 päivää sitten
  • why is her face like that

    john wessonjohn wesson2 päivää sitten
  • You see how she smiled when he mentioned feature

    Aaronk 5000Aaronk 50002 päivää sitten
  • Ngl props to Dixie for not making the interview awkward af

    Oda24Oda242 päivää sitten
  • Tripple before the vid 👌👌👌👌 all that gang shii in tha vid I added the redd be cause my brother and my grand mah /=>]]>÷ it spells trippe dow

    Emerson PazEmerson Paz3 päivää sitten
  • Do david dobrik

    Matthew SmithMatthew Smith3 päivää sitten
  • Bro how close is that mic, don't tell me im the only one who can hear that sound of saliva in there mouth

    Siberian kughaSiberian kugha3 päivää sitten
  • Im terrified to think this is the way our kids are being raised. She sounds fake. He looks ridiculous.

    Trae CummingsTrae Cummings3 päivää sitten
  • They’re so high it’s so funny lmaooo

    Aracellie LopezAracellie Lopez3 päivää sitten
  • 1:07 Why my g look like he don't even wanna be there🤣

    Nathan PaulNathan Paul3 päivää sitten
  • I love trippie

    Kristin NicoleKristin Nicole3 päivää sitten
  • Generic questions, no personality, wtf is wrong with people and their obsession with this insipid girl...

    Pablo ContrerasPablo Contreras3 päivää sitten
  • No offense but like i cringing so hard the moment charli just comes down like nothing is happening and be like 'who are you' hahahaha

    GioxInst1nctGioxInst1nct3 päivää sitten
    • loll she was joking she knew because of the way dixie laughed but that’s true

      Maya RatibhanMaya Ratibhan2 päivää sitten
  • 0 0 O

    Leo NuttLeo Nutt3 päivää sitten
  • lil baby

    Hayden HortonHayden Horton3 päivää sitten
  • Larry and his manzz

    Franco KidzFranco Kidz3 päivää sitten
  • You should have bugha

    Tiffany UsherTiffany Usher3 päivää sitten
  • Tiktok star who sold her soul 🤒

    ZeeZee3 päivää sitten
  • Trippie redd fuck

    Grim rip1224 ROCKSTARGrim rip1224 ROCKSTAR3 päivää sitten
  • First and hopefully last time I’m ever on this FIstream channel

    Whet ?Whet ?4 päivää sitten
  • Im just goin to ignore the fact he said he has glass windows too... I HOPE NIGGA. What else would it be, plastic??? Im sure everyone with a home has glass windows. But maybe he mean glass doors. I hope he means that-

    No NameNo Name4 päivää sitten
  • no one gonna talk about how she got 2 phone calls in a row at 4:10

    Cheyann MackCheyann Mack4 päivää sitten
  • TRIPPIE LOWKEY DUUMMY CHILL

    Alex KurtzAlex Kurtz4 päivää sitten
  • weeeeeeeeeeeee

    f1byf1by4 päivää sitten
  • Travis Scott

    Lil BrokeLil Broke4 päivää sitten
  • We all know why his name is actually redd 😳

    Chase WargoChase Wargo4 päivää sitten
  • I like how Charlie acted and shook his hand and acted so grown up 💗😂

    It’s Your girl CaidenceIt’s Your girl Caidence4 päivää sitten
  • bro what is this im dead 💀💀🤣

    GUILLE ROMGUILLE ROM4 päivää sitten
  • Be careful bringing people from the hood over .....could attract attention you dont want on that gang gang shit

    travis lapointtravis lapoint4 päivää sitten
  • this nigga fried 💀💀

    Kiki Nicole two LolKiki Nicole two Lol4 päivää sitten
  • He looks soooo bored 😂😂

    Fred VachonFred Vachon4 päivää sitten
  • Do next Takashi 69

    the no kema chu channel 47the no kema chu channel 474 päivää sitten
  • Trippier finally wasn’t talking about blood

    Sienna MonroeSienna Monroe4 päivää sitten
  • Wait did Charli ask Trippie if he dances? Imagine that yo blood u dance cuh

    Alex MAlex M4 päivää sitten
  • Do lil baby

    Cupcakes Roblox gameingCupcakes Roblox gameing5 päivää sitten
  • Late on a flight we all know he was late cuz he was faded af

    Laten LoganLaten Logan5 päivää sitten
  • why didn’t trippie wear his spike grills

    Gucci ChickenGucci Chicken5 päivää sitten
  • Trippie look like he don’t give a f about her life lmao

    Bgzboss123Bgzboss1235 päivää sitten
  • Why he here 😂

    Shrila GowdaShrila Gowda5 päivää sitten
  • MINNESOTA GANGGGG

    cherish travischerish travis5 päivää sitten
  • Yeah that dude so hard he like going on little kid shows yee BLM 🤮🤮

    PC Principal -PC Principal -5 päivää sitten
  • Charlie: who are u? Trippie: I’M A BIG DAWG, WHO U WANNA BEEEEEEE

    Ryan BissonRyan Bisson5 päivää sitten
  • Perfect.

    Tho ChanTho Chan5 päivää sitten
  • Dixie is hanging out with a gang member she about that life😂 BTW It’s a joke

    CARLOS JOSE BAUTISTACARLOS JOSE BAUTISTA5 päivää sitten
  • I just wanna know where he got that shirt tho

    Gary SalernoGary Salerno5 päivää sitten
  • y did this happen 😂😭

    NEW WAVE ARTISTNEW WAVE ARTIST5 päivää sitten
FIstream